Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2012

Killing her inside.




-Ποιόν κοροϊδεύεις;
-Έμενα.
-Δεν σου είπα να σταματήσεις να καταστρέφεις τον εαυτό σου;
-Και εσύ τι ρόλο παίζεις στην ζωή μου;
-Νοιάζομαι.
-Δεν νοιάζεσαι από εγωισμό με προστατεύεις,για να νιώθεις εσύ καλά.
-Σου είχα πει ότι έτσι και σε ξαναδώ σε αυτήν την κατάσταση θα φύγω.
-Εμπρός στο καλό.
-Έτσι απλά;
-Αυτό δεν κάνεις κάθε φορά;Σε έχω μάθει πλέον.
-Αυτή ήταν η τελευταία.
-Ωραία,φύγε.
-Αυτό είναι το πρόβλημα σου,δεν ακούς κανέναν, γιαυτό έφυγε και εκείνος,γιατί δεν τον άκουγες.
-Μην τον πιάνεις στο στόμα σου,σήκω φύγε.
-Εγώ το καλό σου θέλω.
-Εσύ δεν θες το καλό μου.
-Α ναι;Και εγώ γιατί ασχολούμαι τρία γαμημένα χρόνια με εσένα;
-Για το εγώ σου.Μην ξεχνάς εκείνο το βράδυ που τα κατέστρεψες όλα.
-Ειλικρινά πιστεύεις ότι μπορώ να σου κάνω κακό;
-Εσύ είσαι ικανός για όλα.
-Απάντησε μου.
-. ..
-Απάντησε μου είπα.
-Όχι
-Έλα εδώ.
-Δεν θέλω.
-Δεν θα σε πειράξω.
-Αντίο.
-Είσαι σίγουρη;
-Άντιο.

Χάνω τους ανθρώπους μέσα από τα χέρια μου.Δεν μετανιώνω για κάτι,θέλω να φύγουν όλοι.Συχαίνομαι όμως το γεγονός ότι έχασα εσένα,αυτό είναι που με πονάει.Είναι πολύ δύσκολο ένας άνθρωπος να χάνει κάτι που αγαπάει πιο πολύ και από τον ίδιο του τον εαυτό.
Όταν αγαπάς κάποιον δεν τον αφήνεις να φύγει,παλεύεις γι αυτόν και η προσπάθεια δεν έχει ποτέ τέλος.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου