Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2012

Παραπατώ μέσα στην κάπνα.


'ήμασταν παιδιά και λέγαμε μην μου κρατάς το χέρι είμαι μεγάλη πια,τώρα που έχουμε ανάγκη να μας κρατάνε το χέρι δεν βρίσκουμε τον άνθρωπο.'
-Έλα εδώ,κάτσε δίπλα μου.
-Δεν θέλω.
-Γιατί;
-Φοβάμαι.
-Τι;
-Ότι θα σε ξανά αγαπήσω.
-Τόσο εύκολα χάνεις τον έλεγχο;
-Μαζί σου ναι.
-Πως και έτσι. .
-Σε εμπιστευόμουν,γιαυτό.
-Τώρα;
-Τώρα με πρόδωσες,με πέταξες σαν σκουπίδι,σηκώθηκες και έφυγες και με άφησες μόνη μου.
-Ήρθα πίσω.
-Ήμουν σίγουρη γιαυτό.
-Τώρα;
-Τώρα όπως ήρθες,θα φύγεις.
-Γιατί;Αφού ήρθα γιατί σ'αγαπάω.
-Σκάσε,μην λες αυτήν την λέξη,ήρθες γιατί δεν έχεις επιλογή.
-Δεν σου λείπω;
-Πολύ.
-Μ'αγαπάς;
-Όσο δεν πάει.
-Ε τότε γιατί με διώχνεις;
-Γιατί εσένα ούτε σου λείπω ούτε μ'αγαπάς και σε διώχνω πριν με πετάξεις πάλι σαν αδέσποτο σκυλί.
-Δεύτερη ευκαιρία. .
-Γιατί;Για να ξανακάνεις τα δικά σου πάλι;
-Θες ένα φιλί;
-Όχι,σε παρακαλώ,φύγε.
-Δεν σου έχουν λείψει τα φιλιά μου;
-Τρελά,μόνο αυτά σκέφτομαι,αυτά και το άρωμά σου. ..
-Τότε;
-Φύγε.
-Άμα φύγω θα πονάς. 
-Έχω συνηθίσει.
-Γεια σου.
-Στο διάολο και εσύ και τα χείλη σου και τα μάτια σου και τα βράδια που περνάγαμε αγκαλιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου