Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2012

One boy,thousand feelings.


'You don't understand.There isn't one person in this world that I want more than I want you.'

-Δεν σε αντέχω άλλο,θα φύγω.
-Δεν σου ζήτησα να μείνεις,δεν σου ζήτησα καν να μπεις στην ζωή μου.
-Πως μπορείς και είσαι τόσο χαμένη και ποιος είναι αυτός που αναφέρεις συνέχεια σε αυτά που γράφεις;
-Δεν υπάρχει λόγος να σου πω.
-Α ναι;Εγώ τι είμαι για σένα δηλαδή,τίποτα;Και αν αυτός είναι ο άνθρωπος σου γιατί δεν είσαι μαζί του μου λες;
-Δεν μ'αγαπάει πια μου το είπε ένα βράδυ,δεν με νιώθει,δεν με κοιτάει πια στα μάτια. .
-Τι του έκανες;
-Δεν ξέρω τι του έκανα και σταμάτησε να μ'αγαπάει,μπορεί και να μην έκανα,απλά σταμάτησε. . 
-Εγώ είμαι εδώ,εγώ θα σε προσέχω τώρα.
-Εσύ δεν φτάνεις.
-Και τι μπορώ να κάνω για να φτάσω;
-Να γίνεις αυτός.
-Δεν μπορώ. .
-Τότε δεν φτάνεις.


'Και στα αλήθεια μου λείπει το ποιος ήσουν και το τι είχαμε.'


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου