Τρίτη 10 Ιουλίου 2012

Μιλάς εσύ;



Θυμάμαι ακριβώς τι μου είπες,στο κρεβάτι σου καθόμασταν.
- Γιατί δεν με εμπιστεύεσαι;
- Εσένα σε εμπιστεύομαι,τις άλλες δεν εμπιστεύομαι καρδιά μου.
- Κάνεις λάθος,εγώ εδώ είμαι και θα είμαι για πάντα.
- Σίγουρα;
- Ναι πριγκίπισσα μου.
- Σ'αγαπάω
- Και εγώ.

Τώρα κατάλαβες τι εννοώ;Όλες αυτές οι δήθεν ' είναι απλά φίλες μου' είναι τώρα μαζί σου.Δίνεσαι σε αυτές μωρό μου. Μην σου λέω ψέματα είχα μια τελευταία ελπίδα ότι όλα θα γίνουν όπως πριν,διαλύθηκε όμως.Εσύ ο ίδιος μου έλεγες ότι είμαι η ζωή σου όλη,ότι δεν είμαι απλά άλλη μια.Τώρα πώς μου το κάνεις αυτό,πώς τα πετάς όλα στον αέρα;Με τι μούτρα έρχεσαι και μου τα ρίχνεις όλα πάνω μου;
 Να ξεδώσεις ήθελες μου είπες,απλά γιατί είχες πληγωθεί που νόμιζες πράγματα τρομερά,μα σε ρωτάω,όταν έκανες το μεγαλύτερο λάθος της ζωής σου και πλήγωσες τον άνθρωπο που στεκόταν κάθε γαμημένη μέρα δίπλα σου,δεν σκέφτηκες,δεν στεναχωρήθηκες,πως κοιμάσαι τα βράδια μου λες;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου