Τετάρτη 25 Ιουλίου 2012

τόσο άχαρες μέρες,τόσο όμορφες νύχτες.



Πέρασε κιόλας ένας χρόνος,χρόνια μας πολλά μωρό μου.

Τελικά η ζωή δεν είναι τίποτα,απλά ένα τρένο που περνάει μπροστά από τα μάτια σου,δεν καταλαβαίνεις ποτέ πότε έφυγε.

Δεν σε έζησα ακόμα,δεν κατάλαβα πότε πέρασε ο καιρός,δεν με θες πια κοντά σου,ούτε που γυρνάς να με κοιτάξεις.
Μα δεν πειράζει πρίγκιπα μου,εγώ είμαι εδώ ,δεν θα σου πω ότι θα περιμένω για πάντα και τέτοιες αηδίες.Θα σου πω ότι είμαι τρελά ερωτευμένη μαζί σου και όταν σου είπα ότι εγώ θα είμαι εδώ το εννοούσα καρδιά μου. Λοιπόν εγώ είμαι εδώ δεν ξέρω αν είναι λάθος απλά δεν μπορώ να ξεχάσω τις στιγμές μας,το πρόσωπό σου και το χαμόγελο που έσκαγες κάθε φορά που σε κοιτούσα.
Περνάς από το μυαλό μου σαν να σε θυμάμαι αμυδρά,ίσως αρχίζω και συνειδητοποιώ την απουσία σου,ότι δεν είσαι πια εδώ.

-Ξέρεις προσπαθώ να είμαι ήρεμος και να μην σκέφτομαι τίποτα αλλά δυστυχώς δεν τα καταφέρνω. .θέλω να σου πω πολλά για μένα είναι σημαντικό να με ακούσεις,εσύ από ότι φαίνεται δεν το καταλαβαίνεις.Ούτε μια αγκαλιά ρε συ δεν μου έδωσες όταν ήσουν εδώ,με άφησες απλά με ένα γεια όταν σε είχα πραγματικά ανάγκη.Όταν είσαι με τον άνθρωπό σου πρέπει να νοιάζεσαι και να τον σκέφτεσαι κάθε στιγμή,αυτό στο λέω γενικά για την ζωή σου,να γυρίσουμε λίγο στην αρχή;
-Ναι,ίσως δεν ξέρω κάνε ότι θες...
-Για ποιόν λόγο μετά απο δυο εβδομάδες δεν μου είχες πει πάλι ότι σου μίλησε,ενώ μου είχες πει οτιδήποτε και να σου πει θα μου το έλεγες,σε εμπιστευόμουν!
-Δεν ήθελα να σε πληγώσω,ξέρεις πόσο σε λατρεύω,ξέρεις την κατάσταση αυτή.Συγγνώμη πρίγκιπα μου..
-Μακάρι να ήταν τόσο απλό,εάν δνε έχεις κάτι άλλο να πεις τότε σε παρακαλώ δείξε μου ότι με νοιάζεσαι πραγματικά ρε γαμώτο.Σε παρακαλώ..

Από εκεί ξεκίνησαν όλα,από εκεί ήταν η αρχή του τέλους μας μωρό μου.

'Ήθελα απλά να σου πω μια καληνύχτα,ελπίζω να είσαι καλά πρίγκιπα μου'.
Ακόμα περιμένω την απάντηση ξέρεις.Όμως δεν πειράζει,όλα καλά,να προσέχεις εκεί που είσαι και να είσαι καλά στο εύχομαι με όλο μου το είναι.Σ'αγαπάω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου