Τετάρτη 11 Ιουλίου 2012

Kαι όταν χρειαζόσουν κάποιον, ποιος ήταν εκεί;



- Κουράζομαι να σε ακούω το καταλαβαίνεις;ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ.
- Τολμάς και μιλάς;Μετά από όλα αυτά;
- Δεν με νοιάζουν όλα αυτά,δεν μπορώ άλλο άφησε με.
- Να σε αφήσω;Πως μπορώ,αμα σε αφήσω θα πέσεις,δεν προσέχεις καθόλου,τίποτα. ..
- Προσέχω,επιτέλους δεν είμαι πέντε χρονών.
- Μπα; Μάλλον θα ξέχασες που σε μαζεύαμε λιπόθυμη τις προάλλες.
- Δεν έφτεγα  εγώ,ήταν απλά ένα ατύχημα.
- Έμενα δεν με ξεγελάς μικρή.
- Τι ανοησίες είναι αυτές;Τέλος πάντων δεν έχω όρεξη,απλά μην ξανά ασχοληθείς μαζί μου,μου κάνεις κακό...
- Πραγματικά είσαι τόσο αχάριστη;
- Είσαι τόσο μαλάκας;Δεν το πιστεύω!Το οτι είσαι δίπλα μου αυτή την στιγμή δεν αναιρεί το γεγονός ότι μου έχεις κάνει κακό.
- Με έχεις ρωτήσει ποτέ πόσο με πόνεσες εσύ;Μόνο την πάρτι σου κοιτάς μικρή.
- Δεν μιλάς σοβαρά;Ήμουν πάντα εκεί,κάθε γαμημένο λεπτό και εσύ τι έκανες;
- Ήταν ένα λάθος,σου έχω ζητήσει συγγνώμη..
- Τι να την κάνω την συγγνώμη σου;Να πας σε αυτήν τώρα και να μην ξαναγυρίσεις πίσω.
- Μην λες πράγματα που θα μετανιώσεις.
- Χα,έχεις καταλάβει ότι τα μάτια μου έχουν σιχαθεί να σε βλέπουν;Φύγε.
- Όπως θες,α και πες στον άλλον να σε προσέχει.
- Γιαυτό να σε σίγουρος.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου